IT pagalbos tarnybos konsultantas (-ė)

Darbo pobūdis:

  • Kvalifikuotos pirmo lygio pagalbos teikimas vartotojams techniniais ar programinės įrangos naudojimo klausimais, tiek telefonu, tiek elektroniniu paštu;
  • IT problemų ir užklausų sprendimas jų valdymas, stebėjimas bei užsakymų vykdymas;
  • Vartotojų administravimas bei prieigų valdymas;
  • Darbas slenkančiu grafiku.

Reikalavimai:

  • Darbo IT pagalbos centre (angl. service desk) patirtis būtų privalumas;
  • Komunikabilumas, darbas komandoje, gebėjimas greitai spręsti iškilusias
  • problemas;
  • Puikios anglų kalbos žinios tiek žodžiu, tiek raštu;
  • Noras tobulėti IT srityje.

Įmonė siūlo:

  • Asmeninio ir profesinio tobulėjimo galimybes, profesinius mokymus;
  • Kvalifikacijos kėlimo galimybes, darbui reikiamų sertifikatų įsigijimo kompensavimą;
  • Socialines garantijas;
  • Darbą jaunatviškame ir draugiškame kolektyve.

Kreiptis el. paštas: karjera@alna.lt
Pasiūlymas galioja iki lapkričio 26 d.
Papildoma informacija: konfidencialumą garantuojame. Informuosime tik atrinktus kandidatus.